Tereyağı kalp krizini önlüyor, şeker hastalarına iyi geliyor

TereyagiKanadalı bilim adamları, kalp ve damar hastalıkları başta olmak üzere birçok hastalığa sebep olduğu öne sürülen tereyağını temize çıkardı.

Alberta Üniversitesi profesörü Spencer Proctor ve asistanı Flora Wang tarafından yapılan araştırma sırasında, deney farelerine tereyağı ve inek etinde bolca bulunan vaksenik asit bakımından zenginleştirilmiş diyet uygulandı. Flora Wang, “Bugüne kadar zararlı etkilerinden korktuğumuz doğal yağlar, aslında sağlığımız için son derece faydalı. Tereyağı ve sığır etinin kalp krizi riskini düşürmesi, şeker hastalığı ve obezite tedavisine yardımcı olması ve kolesterole iyi gelmesi, artık bir realite.” diye konuştu. Wang, araştırmasıyla “Uluslararası Şilomikronların Zararları Sempozyumu”nda “genç araştırmacı” ödülü aldı.

Benzer başlıklar

Bu haber Çarşamba, Mayıs 14th, 2008 tarihinde, Sağlık. başlıkları altında yayınlandı.
Yorumlar RSS 2.0
Yorum yazabilir, yada sitenizde izleyebilirsiniz.

Leave a Reply

Reklam

Kurban,Kurban bağışı,Kurban Kesmek

Bağlantılar

Arşiv

Gerici!

Karikatur3

Son Haberler